Vorbim astăzi despre două mici războaie consumate recent în online:
Începem cu bătălia de la Pride. De la butonul de Facebook numit Pride. Reţeaua de socializare a anunţat că vrea să celebreze dragostea şi diversitatea introducând o reacţie, deci o nouă formă de Like cu pictograma unui curcubeu. Pentru a activa această funcţie şi pentru a-şi manifesta susţinerea faţă de comunitatea gay, utilizatorii trebuie să dea like paginii LGBTQ@Facebook.
În spaţiul carpato-danubiano pontic curcubeul a fost folosit pe post de muniţie în lupta dintre unii utilizatorii de Facebook care au îmbrăţişat ideea de toleranţă şi Coaliţia pentru Familie. Pe scurt, Coaliţia pt Familie a fost inundată de curcubee. Motiv de supărare în rândul adminilor care s-au pus pe şters kilometri de curcubeu.
Internauţii autohtoni au avut o luptă şi pe frontul extern. O creatoare de modă, Tory Burch pe numele, ei a lansat o bluză cu motive care seamănă teribil cu cele de pe un suman românesc. Şi pentru că artista n-a specificat zona de inspiraţie au avut ai noştri grijă. Tactica aceeaşi: inundaţie de commenturi pe contul ei de Facebook, cu mesaje din categoria Păi, fată e frumos?! Rezultatul? Madam Burch revine şi zice că i-a scăpat referinţa despre România. Apoi strâmbă din nas şi le zice fanilor că aia e…fie că inspiraţia vine din România, Uganda sau Franţa, hăinuţele croşetate sub brandul ei celebrează femeia dă peste tot. Incidentul a făcut ceva vâlvă şi scăparea creatoarei Tory Burch va rămâne o bornă în traseul ei profesional, fiind consemnată chiar şi pe Wikipedia.
Leave a Comment